Retur og Reklamation

Har du fortrudt dit køb eller af anden grund ønsker at returnere/reklamere din vare er der selvfølgelig altid plads til dette.
Derfor skal du gøre følgende ved en returnering og reklamation:
  • Du har som forbruger 14 dage til at meddele os, om købet er fortrudt og herefter 14 dage senest til at sende varen/varerne retur.
  • Du bedes i forbindelse med en returnering eller reklamation udfylde vores returseddel, som du finder HER.
  • Det er altså ikke nok med blot at nægte for modtagelsen af varen. Du skal som kunde kontakte os og meddele os, at du har fortrudt et eventuelt køb inden for 14 dage efter modtagelsen.
  • Det er kundens ansvar, at varen kommer helt og hel retur til os 14 dage efter fortrydelses udmeldingen og du skal selv dække forsendelsen, hvis det drejer sig om en returforsendelse. Ligger fejlen på vores side ved fx pakkefejl, vare der er itu eller anden form for reklamation sørger vi for at dække forsendelsen.
  • Vi krediterer ikke en vare, før vi har varen fysisk eller der er fuld dokumentation for at varen er afsendt til os. Gældende dokumentation er fx et track and trace nummer fra posten. Ved brevpost vil der ikke blive krediteret noget før, vi har modtaget varen, idet der ikke er sikkerhed ved denne type forsendelse samt sporbarhed.
  • Alle varer skal som hovedregel returneres i original og ubrudt emballage og stadig være i salgsbar stand ligegyldigt om det er en reklamation eller returforsendelse.
  • Er varen brudt og afprøvet skal den sendes retur i original emballage. Vi vil herefter lave en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. Værdiforringelsen vil blive fratrukket det beløb, som du som kunde skal have retur.
  • Ingen former for fødevare, som fx dekorfondant, marcipan, chokolade, farvestoffer, krymmel og andre råvarer tages retur.
  • Tilbudsvarer tages ikke retur.

For at understrege er der forskel på en returforsendelse (fortrydelse) og en reklamation.

Returforsendelse (fortrydelse)
En returforsendelse er et køb, som du som kunde selv har foretaget, men fortryder af forskellige årsag. Det være sig størrelsen, formen, materialet mm.

Reklamation
Ved en reklamation er der enten sket en pakkefejl fra vores side, produktet kan være gået i stykker under transporten, der kan være fejl på varen, som vi har overset eller lignende.

Når vi har modtaget din vare, vurderer vi din reklamation. I nogle sager kræver en reklamation, at vi sender prøver til vores producent, så der derved ikke kan komme en afklaring på problemet omgående.

Almindelig slitage anses ikke som reklamationsberettiget.



KageButikken - Roholmsvej 8 - 2620 Albertslund - Telefon 48 24 60 48 - E-mail info@kagebutikken.dk - CVR 36900342
American ExpressDankortEuroCard / MasterCardJCBVisaVisa Electron
Klik her for vores mobilside